zaterdag 23 februari 2013

Onderweg

L.B.

                           Ik ben al dagen onderweg en nog steeds niet thuis.
                           Ik dwaalde rond van herfst naar winters weer
                           en wilde weer de warmte van een huis.

                            Ik wachtte af, verwachtte dat
                            de pijn van nergens thuis te zijn
                            een klein beetje werd verzacht.

                            Als ik mijn zorgen hier vergat
                            Een klein huisje in mijn hart vond
                            en er verder niet bij stilstond

                             dat ik er eigenlijk niet omheen kon. 
                                                       
                              Of kan. 


                              Eefje de visser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten