zaterdag 28 juni 2014

3


Als ik 'ons' samen moet vatten in 1 woord, dan is het sprakeloos.
Ik sta soms letterlijk zonder woorden om alles dat wij zijn.
Het brengt me verder van hier, dichterbij een droomwereld waar alle duidelijke antwoorden uitblijven.

Want dat is wat we doen in deze 3 jaar en de tijd die nog gaat komen:
We stellen steeds meer vragen en hebben steeds minder antwoorden klaar liggen.
Daar moeten we naar op zoek.
Evenals het pure gevoel van verliefd zijn dat onder al deze stapels van tranen, tijd en ervaringen verborgen ligt.
Het maakt me een beetje treurig maar het is wel spannend: Op zoek naar liefde.

Ik weet zelf heel goed dat ik maar op 1 plek hoef te zoeken:
je ogen.
Winterzee.

Maar opnieuw zijn we dan afhankelijk van elkaar want soms ben jij niet verliefd op mij als ik dat wel op jou ben.
En dan lijkt het net alsof je ogen uitstaan.
En ik hoef maar te zoeken: door stapels van tranen, tijd en ervaringen.
Zolang ik zoek, vind ik het.
Zolang ik vind, heb ik een antwoord.
In de tussentijd zijn er alweer 10 vragen voor dat ene antwoord in de plaats gekomen, maar dat geeft niet.

Dat betekent alleen dat ik een moment sprakeloos in je mooie ogen mag kijken, op zoek naar liefde:
Het antwoord op alles.



L.B. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten