zondag 31 mei 2015

Rusteloos

Ik weet niet waar ik heen moet gaan.
Rusteloos typ ik alle vakantiebestemmingen in die ik maar bedenken kan, ik klik de wereld aan me voorbij.
Ik denk dat ik ontspanning wil en zon en hoge bomen in de lucht. En ik wil dat ik kan liggen zonder dat mijn hoofd te ver in gedachten zakt en ik mijn denken kwijt raak.
Maar ik weet niet waar ik heen moet gaan.

Een handje vol mensen wacht op het nieuwe wonder, dat eigenlijk te vroeg is maar nooit vroeg genoeg kan komen.
Misschien is morgen beter want het regent zo vandaag.
Misschien houdt ze wel van regen.
Ze verschuilt zich nog even veilig en wacht zelf ook op een wonder.
Want dat doen we allemaal.

En terwijl ik als een zombie door het huis strompel en wat huiswerk maak en mijn lauwe thee laat staan
kan ik het niet laten om te zoeken waar ik heen wil.
Want wat ik wel weet is dat ik weg wil.
Ergens ver zonder gedachten.

Ergens ver zonder mezelf.


L.B.






.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten