maandag 7 augustus 2017

Het Gedichtenpad


In het weekend van 4,5 en 6 augustus was Duizel in het park er weer! In het fijne Vroesenpark kon je naar poëzie en muziek luisteren, genieten van theater, kijken naar kunst en nog veel meer.
Omdat mijn bundel verkocht zou worden bij de boekenkraam van Van v/h van Gennep, leek het me leuk om bezoekers van het festival beter kennis te laten maken met mijn gedichten. Vorig jaar had ik een gedicht in de boom gehangen en dat werd goed ontvangen.
Dit jaar werd het een gedichtenroute.
Tussen de bomen kon je mijn gedichten lezen. Ze bevonden zich op wilderige plekjes waardoor je wel zag dat ze er hingen maar om ze te lezen moest je iets meer moeite doen. Verderop ontdekte je dan nog een gedicht, en nog een, waardoor je de route liep die de woorden voor je uitstippelden. 

.
.
.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten