zondag 20 december 2015

Gesloten : Winactie

Deze winactie is nu gesloten,
de winnaar heeft per email bericht gekregen.

Hoera! Mijn dichtbundel Wezens bestaat 24 december al 1 jaar!
En het is ook nog eens bijna kerst.
Dubbel feest dus tijd voor een cadeautje.

Via deze winactie geef ik een A3 poster weg!
Hierop staat het meest gelezen gedicht
uit mijn dichtbundel:
'Mensen'

Deze is vormgegeven door Milou Curvers van Mevrouw Knot
en het gedichtje is dus afkomstig uit Wezens.





Hoe maak je kans?

-Volg Lot Bo op Facebook en/of Instagram.

-Stuur mij een berichtje via het
contactformulier op mijn website
waarin je vertelt waarom je graag wilt winnen.
Vermeld hierbij een geldig emailadres.



-Delen van de winactie mag maar hoeft niet.



Deze winactie liep tot en met 28 december
en is nu gesloten.







.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten