vrijdag 23 augustus 2019

iets vermoeiends

Op Pinterest heb ik lange tijd geleden een board aan gemaakt waar ik zielevoeding op bewaar.
Zielevoeding bestaat uit dingen die ik fijn vind, waar ik energie van krijg en waardoor ik me volledig voel.
Het board staat vol met beelden van de natuur, een kaars in de herfst en mooie woorden. Als ik er tegenwoordig doorheen scroll staan er voornamelijk plaatjes tussen van flesjes vol lavendel, heilig hout, boekenkasten en kunstwerken van de maan. Ik merk dat ik dat soort dingen vaak op zoek als ik me niet helemaal vol voel. De afgelopen weken heb ik me gerealiseerd dat ik me al heel lang half gevuld voel. Alsof er iets uit me weg sijpelt wanneer ik dingen ga doen. Ik zit steeds vaker op social media op zoek naar plaatjes van mooie dingen. Ik vul mijn huis met kristallen. Ik meng kruidenthee. Maar het werkt niet echt. Ik voel me niet gevoed in mijn ziel, ik voel me moe en half mezelf.
Als ik een nacht door mag slapen en wakker word met de witte dekens zacht om me heen gekruld, voel ik me heel. Maar zodra ik de douche in stap en moet denken over wat ik op een dag ga doen en vooral in welke kleding ik me moet steken, loop ik al leeg. Weg uit een dromenwereld waarin ik niet hoef.
Het voelt bijna als een identiteitscrisis terwijl ik mezelf goed ken.
Doordat iedereen foto's deelt van bosbranden en global warming googel ik me suf naar banen die het milieu zo min mogelijk belasten. Ook al kan ik ze niet aan of wil ik die banen helemaal niet doen. Verder dan dat kom ik niet.
Ik wil fulltime voor mezelf maar ik durf nog niet. Het lijkt soms wel alsof de wereld van boven op me neer dreunt en me een nietig, onbelangrijk mensje maakt.

Wanneer ik een gedicht af schrijf, voelt het alsof mijn functie in de wereld weer een beetje vervuld is.
Alsof ik de woorden mag geven aan de lichtjes die er zijn. Alsof ik de flesjes vol lavendel met mijn woorden mag aandikken, de inspiratie bij elkaar mag sprokkelen. De kleuren mag bieden.
Ik wil fulltime voor mezelf werken. Als ik niet denk aan de administratie en de afwijzingen die er soms bij komen kijken, wil ik dit fulltime.
Ik wil dichter zijn. Zeven dagen per week.
Met een pinterest board vol magie. 

1 opmerking:

  1. I want every herpes patient to please read my testimony, my name is SARAH MORGAN am from California in USA, I contacted genital herpes from my ex boyfriend who never had any symptoms. I have had it for 4 months now., and it has affected my life. I have told my boyfriends who I trusted about it and I have never had a bad reaction, it has affected my new relationships with Smith and people think herpes is really a minor skin irritation herpes has a long term effects on health. The stigma attached to this virus by ignorant people is ridiculous. Most people have herpes in one form or another. I would like to advise people on how I get rid of my herpes and I was reading a comment on the internet,and I saw a testimony posted by a woman from Germany that she get rid of her herpes with the help of DR AHKIGBE and so I was so happy when I saw that post, that his herbal medication is free and I quickly collected the herbal doctor email and I email him within 3 hr he respond to my email and I explain things to him he told me not to worry that he is going to cure me totally with his herbal medicine he only request for little money that he will use to buy the items for the preparation of the herbal medicine, wish I send to him because the pain was too much for me to bear and after some days he told me that he has prepare the herbal medicine, that I should send him my address that he want to sent it to me via DHL or FED-EX that was how I got the herbal medication and I use it as I was told and after few days I found out that my herpes was no more, i went to hospital for confirmation and it was true really that was how i got my cured. DR AKHIGBE also cure other deadly diseases like,  HIV/AIDS, HERPES, DIABETES,CANCER, ALS, ASTHMA, MENINGITIS ,LUPUS, EPILEPSY, CHRONIC DISEASE HEART DISEASE., JOINT PAIN, STOMACH PAIN, SCHIZOPHRENIA, POLIO,MULTIPLES SCLEROSIS, TUBERCULOSIS, ALZHEIMER ,PARKINSON'S, to get your rid kindly via his email:   drrealakhigbe@gmail.com    contact his number:  +2348142454860           website:  https://drrealakhigbe.weebly.com       you can still write me on Instagram to get more information. on Sarah Morgan.

    BeantwoordenVerwijderen